<meta name="google-site-verification" content="eG-ir3RVPtChmRUrdUUkVzsjYlBR8xOvXPmJSHwZwN4" />
TE WEINIG KASTRUIMTE?
UW SPECIALIST IN MAATKASTEN
MEER DAN 35 JAAR ERVARING
Retouren
Retourafhandeling
-
Als u goederen wenst te retourneren, omdat u gebruik maakt van uw herroepingsrecht of omdat het een klacht betreft, verzoeken wij u onderstaande procedure te volgen:
-
Neem allereerst contact op met onze klantenafdeling en vermeld het order- of factuurnummer en de te retourneren artikelen, bij voorkeur via e-mail, maar u kunt ons ook een brief sturen
Noteborn kasten en meer B.V.
Raadhuisplein 3
6267 CW Cadier en Keer
Nederland
E-mail: info@notebornkastenenmeer.nl
Wij sturen u daarna instructies hoe te handelen..
Voor een snelle en correctie afhandeling is het belangrijk dat u rekening houdt met volgende zaken:
-
Verstuur de goederen altijd inclusief de meegeleverde onderdelen en bij voorkeur in de originele staat en de originele verpakking, Retourkosten zijn altijd op kosten van de klant.
-
Mocht de verpakking niet meer aanwezig zijn, verzoeken wij u de goederen op een andere manier te verpakken om beschadigingen bij het transport te voorkomen, Retourkosten zijn altijd op kosten van de klant.
-
Goederen kunnen alleen worden retour genomen als u binnen een termijn van 14 dagen na aankoop gebruik heeft gemaakt van uw herroepingsrecht én de goederen daarna binnen een termijn van nog eens 14 dagen worden geretourneerd (samen dus 30 dagen) of als het gaat om de afhandeling van een klacht, Retourkosten zijn altijd op kosten van de klant.
-
Als het om grotere zaken gaat, zoals meubels, zullen wij in de regel de goederen ophalen, Retourkosten zijn altijd op kosten van de klant.
-
Kleinere artikelen kunt u via een koerier of post afhandelen, Retourkosten zijn altijd op kosten van de klant.
-
Mocht u besluiten de goederen zelf retour te brengen, dan brengt u deze naar Noteborn Kasten en Meer B.V., Raadhuisplein 3, 6267 CW Cadier en Keer, Nederland
Terugbetaling
-
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen en op beschadigingen hebben gecontroleerd, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd
-
Als u nog vragen heeft, kunt u ook gaarne contact opnemen met onze klantendienst +31 (0)6 51509977.